Wednesday, November 28, 2012

jum gelak hahaha

semua orang ada cerita
semua orang ada rasa
sebab dunia ni sama
belek sini belek sana
kadang-kadang jemu juga

lupa,
apa aku nak cerita?

ah,
semalam baca fynn jamal,kenal?
aku tak berapa kenal
tapi ayat dia dalam kepala,kekal!
aku suka apa dia kata
dalam dunia ni kata dia
kawan itu bullshit semua
itu kata dia ya 

kata dia,
aku qoutekan ya,
"kenalkan tipah kat munah,
last-last tipah rembat munah,
kita makan sorang-sorang dalam jamban"
apa lagi ya,
ahh
"zaman sekarang takda istilah kawan.
semua tu bullshit,
jawabnya beli jamban mahal,
sorang-sorang puas hati,
berak baring."
aku baca, aku gelak hahaha

itu satu drama
dalam penciptaan dunia
aku percaya,
separuh cerita dia,
kawan aku baik-baik semua,
makan dalam jamban?tak pernah cuba

*kawankan bunga?
  mana ada orang tak suka bunga?
  bunga tahi ayam pun tetap bunga.



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.