Saturday, April 6, 2013

apa yang harus aku kata tentang hari ini?
apa perkataan yang harus aku taip di sini?

hari ini,
aku jumpa kembali dia yang ghaib setelah sekian lama
aku jumpa kembali dia dalam hati aku,
semakin kembali,
dia yang semakin pulih.

aku jumpa kembali dia,
yang mencipta memori,
yang memberi cinta,
yang ketawa,
yang lupa pada luka,

rupanya,
Tuhan itu adil,

*i am happy, truly happy
  making memories,
  laughing, singing, running free
  i am not afraid, not anymore,
  i am breathing happiness as much as possible
  into my lung,
  not even a blink of fear it might hurt me,
  as what it always did.
  tomorrow might not always the same as today,
  but i am not afraid anymore, not.
  
awesomely crazy with these people.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.